onsdag 7 april 2010

Sexmissbruk!

Nu har jag tror jag bestämt mej vad min 10sidiga-uppsats ska handla om. Sexmissbruk! Herrejävlar va intressant de e!! :) Läste lite om det när jag streckläste en 300 sidig bok igår! Ska försöka titta närmare på hur det kvinnliga sex-beroendet tar sig i uttryck! Jej, sooo excited!! Kom över en grej när jag läste Giddens bok igår: "Många män är oförmögna att älska andra på jämlik basis under intima förhållanden, men kapabla att ge kärlek och omvårdnad till sådana som är underlägsna dem själva i fråga om makt (kvinnor, barn), eller sådana som de har en nära men icke uttalad relation med (kompisar, lagkamrater)." Hmmm, vet inte hur många av mina läsare e av det manliga könet, men sku vara kul att veta om ni håller med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar