torsdag 4 februari 2010

Jag bliir rabiat!



Har varit heeela dan i skolan idag, hade bl.a en 4timmars föreläsning om sexologi i konsten. Visst, intressant, men 4 timmar!! Jag e helt slut, har en insomnia period på gång oxå :( Tog tid på hur länge det tog för min kära dator att starta upp och ut på nätet, 18 minuter!! Jag bliir rabiat! Har en massa saker jag ska göra och känner att jag int hinner med. Jag e ful å feit och jag sku måst städa. Jag vill kramas. Jag sku kuna slå nån. Har tyngd i mej en påse bilar å nu mår jag dåligt. Jag känner mej dum. Det är precis som om PMS skulle stå i pannan på mej!

3 kommentarer:

  1. Nu ha hon då flippa...

    Kram*

    SvaraRadera
  2. Om du sku veta hur skönt det är att läsa det här inlägget. Jag har haft en precis lika fittdag. Direkt jag vakna så bara kröp det i kroppen av irritation och så har det fortsatt. Du fick mig att le för första gången idag. I love you!

    SvaraRadera
  3. Du e bara för söt vännen!!! Love you!!
    Hoppas morgondagen blir bättre!
    PUSS**

    SvaraRadera