tisdag 2 februari 2010

Whoop whoop!

jag har haft och har en massa energi idag, en huippu dag helt enkelt. Börja med att jag å ida gick kl 11 på jympa-bas (löjligt namn) med en så kul/gay? instruktör (jag har verkligen kommit igång med träningen). Å så har jag köpt en cykel (30ege!) den e gammal och röd/orange! kan lägg upp ett foto på den någongång. Jag har oxå köpt en espresso-maker för 7.90 € på lidl, jihaaa! tyvärr e den int vän med mej ännu, men jag jobbar på det :) Jag fick två härliga brev i dag. Ett från titti <3 (brevväxling e så underbart) och två biljetter, Pamso å jag ska på Big Comedy när hon e här :) :) Jag ska boka tågbiljetter till Göteborg sista helgen i februari. Har en spex-kompis som erbjöd sin bäddsoffa + gay-klubb med gogo-dansare. Whoop whoop! Nu måste jag fara efter tvätten, de e gratis att tvätta (skitbra) sen ska jag se om jag sku få läst lite, annars har jag å ida en gray's anatomy marathon på gång!

1 kommentar:

  1. så e hitta fram?!? så bra! tog några dagar bara :)
    d e så roligt att följa din blogg vännen, blir riktigt inspirerad själv :) men håller mig till papper å penna i fin bok än så länge ;)
    Sköt om dig och ha det bra! KRAM

    SvaraRadera