fredag 12 februari 2010

missionären

Dagen har varit helt underbar. Föreläsningen idag handlade om sexuell identitet och allt vad det innebär! Sku kuna berätt massor, men det roligaste var att på 1920-talet insåg man att klitoris finns enbart för att kvinnan ska njuta vid sex. Detta ställde till det för kyrkan eftersom man på den tiden endast fick ha sex i en ställning ,missionären (fick man ett "icke normalt" barn, så var det ett tecken på att man haft sex i fel ställning) och då stimuleras ju inte klitoris, så då kom de på att den har suttit i slidöppningen, men den "vandrar" uppåt. Så de började operera och flytta på den till slidöppningen! Hellurej :) När jag kom hem hade postgubben varit extra snäll; där fanns "dirty diaries", mitt stundentkort OCH ett paket av bästis <3! Jag är såå lyckligt lottad!! Kvällen gick/går inte så bra, jag kan sammanfatta det med att jag är i behov av; "He is just not that in to you"-boken, för jag fatar int mej på dessa testosteron-stinna varelser! Nu ska jag ha KARKKI!! Tycker om er! puss

2 kommentarer:

  1. tycker om dig också söta!
    Ha en bra vändag på sönda!! <3
    PUSS

    SvaraRadera
  2. vittu, ja e trött på karar! kan de bete sig normalt? så man fatar naa

    SvaraRadera