söndag 31 januari 2010


Festen igår va jätte rolig!! Förfesten i Lund va kiva, vin och en massa ostar och så lekar förståss. Svenskarna älskar att ha olika lekar. När det var min tur så blev min utmaning att jag skulle agera som en friskis och svettis instruktör i 30 sekunder. Hä, lätt visade lite V-steg och A-steg och grapewain (eller hur man nu stavar det) . Det blev lyckat iallafall :) Sen tog vi taxin till Malmö och gick på gay-klubb. Awesome! Det var en skitsnygg transa som jag såklart måsta fara fram och säg att; "du e såå snygg, du är fabulous!!" :) att jag aldrig lär mej att hålla saker och ting för mej själv :) Sen gick jag och Johanna hem (det är tydligen int sååå långt att gå hem) i snöyran! Som minne från festen, fick jag en svart boa. Idag sov jag länge och sen for jag o Karoliina (finnen) till IKEA och åt billig mat och shoppade lite grejer! Nu ska jag äta min tredje djungelvråls-slickepinne. peace out.

1 kommentar:

  1. så roligt att följa med vad som händer i ditt liv! du känns lite närmare!

    SvaraRadera