torsdag 11 mars 2010

girlfriendfinders.

Var på Alice i underlandet ikväll, cräp film! Det bästa var kläderna och den röda drottningen med det stora huvudet, hon va så underbart elak! Anne Hathaway spela den vita drottningen, å hon stör mej på nå vis, passa int alls in, och ho stoor läppar har hon egentligen, djiisus! Sen va det två tvillingar som påminde jätte mycket om han i Little Britain som sitter i rullstolen, "I want that one"-killen. Påminde om utseendet och som de pratade, väldigt märkligt! Had en gästföreläsare från USA i dag som berättade om hennes forskning kring män som köper sex av eskorter på nätet, såkallade girfriendfinders. Dom vill att dessa prostituerade ska fungera som deras flickvänner. De flesta av dessa män är gifta och missnöjda med sitt sexliv hemma och anlitar då dessa tjejer. Dom är inte bara ut efter sex, utan tjejerna ska bete' sig som deras flickvänner, men på killarnas villkor förstås. Man kan i detalj välja precis hur man vill att hon ska se ut, vara intresserad av o.s.v. Ja, såna grejer, mycket intressant! Jå, och så såg jag att di had på mäkken en lion-mcflurry!! jamenar, kokkooo.. den måst ju vara jätte god och jag förväntade en samma underbar upplevelse som jag fick i Stockholm, när jag åt en mcflurry med bilar i!! Det var ett moment det, eller hur Titti :) Men den va ju int nå goo, lite besviken blev jag ju nog! Sku måst läsa några rättsfall tills imorgon, vi ska ta upp sexualitet och juridik, very very intressant! Jag e väldigt rastlös just nu och inte alls trött, men skulle vilja fara och sova bara för att jag ska få ringa och säga gonatt... ;)

2 kommentarer:

  1. Oh gumman I remember Sthlm!! Mäkken-moment it was, efter att vi hadd dissa föreställningen eller hur va d?!? ;)

    Jag vill igen resa iväg och ha underbart roligt! När skall vi ta en träffishelg ngn stanns i världen?

    Trevligt veckoslut vännen.
    PUSS
    p.s
    väntar så jag blir TOKIG på posten!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej darling! Det ÄR han från Little Britain :) Jag tyckte oxå filmen var crap!

    SvaraRadera