onsdag 10 mars 2010

Så jävla ledsen!


Jag fick ett mail idag, jag får inte hjälpa mina ungdomar mera... tack och hejdå. Jag blev så jävla ledsen, jag tog det jätte hårt. Så här såg mina ögon ut efter tårar och ännu mera tårar! Det kom så plötsligt och nu e de bara slut liksom... Tog mej ändå till dansen ikväll, och så såg jag att en kar rökte utanför, och jag var tvungen att fråga om han hade en extra, It's been one of those days, sa jag och fick en tobak! Jag är ju en positiv människa, och jag kommer att se det som en fin erfarenhet och sådär, men nu vill jag bara var ledsen...

Som tur är har jag nån som gör mej innerligt glad och som gör att jag somnar varje kväll med ett leende på läpparna...

3 kommentarer:

  1. men va?!?! vaffö får du int fortsätta vännen?

    SvaraRadera
  2. Så j*vla skit stil av dom grrr.. Hoppas alla ungdomar bojkottar den "nya" saiten..
    Kramar till dej
    Pia

    SvaraRadera
  3. dom har börjat samarbeta med en stor ungdomssajt, med diverse olika experter som man kan fråga av. De e ju en bra sak, känns bara så snopet...

    SvaraRadera