söndag 21 mars 2010

teaterns dag!

Man kan inte säga att jag inte var kulturell igår! Jag var ju inte den piggaste mörten igår efter "några" vinglas (sorry, jag vet mört come on!)men det var nämligen teaterns dag igår!! Jag och Karoliina fo på en öppen repetition på måsen, en pjäs av anton tjechov. Vi fick följa med en timmes repetition, det var jätte intressant! Sen for vi till operan och fick lyssna på en två scener ur karmelit-systrarna. Lyssna på opera för första gången, aika jännä! På operan hade dom oxå modevisning på en massa fina och häftiga kreationer som använts i olika föreställningar! Det var en klänning som de hade gjort av chanel-väskor och en jätte fin balklänning av disktrasor! Sen gick vi hem och tog e vilo för att sen fara på en och en halv timmes improvisations-teater, awesome! Kvällen slutade med jenny, sara och minna på metro (pub på möllan)! Det var sååå kul att träffa er även om jag inte var länge! så puss å kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar