lördag 27 mars 2010

Transbegreppet

Den här lägenheten har aldrig varit så städa förr! jag har skrubba och städa som en dår och äntligen pimpat upp min lägenhet lite och har lagt ut mina örhängen på display :)Jag har köpt ett par boyfriend jeans idag från märk väl, kappahl! Di var jätte sköna! Jå herruguud, måst ju berätt om igår, hur det va på the naked dancperformance. Vänner, jag har inga ord! de va så jävla freaky (vilket blev oxå vårt uttryck för igår, freaky friday.) Jag har igen aning om vad di vila me showen, di dansa int ens! Naket såg man men det fanns som ingen mening med det hela. Dom var feminister ut i fingerspetsarna och ville väl provocera! Och det gjorde de nog, fick en flicka i publiken att tjut, för att hon tyckt showen va skit! Det var som om de byggde upp till en show och hade många frivilliga från publiken att delta (klädda av en oxå) och sen när man trodd att di sku böri, så var det slut! Det var underhållande att se vilka som var i publiken, det fanns allt! hon, han ,den, det.. om ni förstår vad jag menar :)Transbegreppet kom väl ti pass, som vi har haft en föreläsning om! Int ångrar jag det på nåt sätt, häftigt, annorlunda och freaky var det! Håksa just att jag int har äti nå idag, hu kan man glöm bort det?! koka päärona me smöri och köttbullar, de va längsen, googoo! När jag städa såg ja nå äkklit! JAg har int använt ugnsplåtar nå ännu, tänk jag har int laga franska och korv ens :) hu som helst så såg plåtarna ut som att nån ha laga mat på di varje dag utan att använd bakplåtspapper!! fy fan va äkklit! Nu ligger di i bad och jag ska si om jag ens får di ren igen, tills min egna lilla underbara kock kommer på besök ;)puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar