tisdag 23 mars 2010

Kulturarbetaren.

Jag var vässta kuturarbetaren igår, kolla upp en massa saker som jag vill göra och planera när ela (kanske ina och olle) kommer hit! Skicka ut en massa mail och försökte värva folk till en massa konstigt! Som nu på fredag ska vi på ett dance-performance och alla som e med e nakna!! Gälit! Jag måsta faktiskt laga en läsordning, för att konkret si vad allt vi ska göra när bästis kommer hit! :) Men innan det, så ska jag hinna på en minikärlekssemester ;) Nu måst jag ta mej i örat och laga mej till skolan, så jag hinner jobba innan jag ska å masseras! wohoo!! sen blir det "precious" på bio! Ha en awesome day!!

2 kommentarer:

  1. vännen nu tala läraren i dig om du skall gör en läseordning. annas kallas det schema ;p

    näääär skall du på kärlekssemester?? och NÄR får du kärleksfullt besök?!?! :D

    puss på dig!

    SvaraRadera
  2. hehe.. lärar jobbet känns väldigt långt borta just nu, hoppas jag hittar tibax!! Jag får min älskling hit på påsken, så då far vi till Köpenhamn över en natt!! jag saknar honom så himla mycki!!

    Tycker om dej titti!!! puss

    SvaraRadera