måndag 11 januari 2010

Älskar saker som är gratis!

Här bor jag i en vecka. Hög och låg-säng, det var ett tag sen. Min säng är där uppe. Tjejen på bilden är Dasha from Russia! Bor i ett rum med 30 sängar. Bästis du skulle dö om du skulle bo här :) Gillar mitt vandrarhem faktiskt, gratis kaffe och te, gratis internet and oh so fresh and so clean! Och som ni vet så älskar jag saker som är gratis :) Men ska bli skönt att få ett eget rum, har ingenstans att sätta grejerna, så har inte ens packat upp ännu!


3 kommentarer:

  1. Härligt med din blogg :) Hur har skolan varit? De är ju riktigt som på läger då om ni bor så många i samma rum :) Kram kram på dej från Pia och Wendy

    SvaraRadera
  2. hej pia! Skolan har int börjat ännu, först den 19:onde! så jag återkommer om det :) Ja läger-fiilis kan man oxå kalla det :) puss

    SvaraRadera