måndag 18 januari 2010

Svår nöt.

På fredag var vi på fest, till en annan "studentby". Det var crazy, fullproppat med folk, folk rökte i the laundry-room, dansade i köket, spydde på golvet... Typisk studentfest antar jag :) Det var helt roligt speciellt att iaktta människorna. Jag vet nu vem som har en ny brud varje natt, hihi sooo not my type! Under festen fick jag reda på att the cute-guy har varit en professionell dansare, jo man tackar ja :) ho skiit e inte he? Vi ska fara typ i helgen ut och dansa!! a-w-e-s-o-m-e!! (jaja det är mitt favvord just nu). I lördags var vi på utflykt till Lund, underbar liten stad. Jätte mysig! Var så trött när jag kom tillbaka så jag somnade klockan åtta på kvällen och vaknade åtta nästa morgon. På söndag hade jag bestämt date med the cute guy (han är inte svensk) och vi hade det riktigt mysigt. Han är den ända här som jag känner att man kan prata med allt om. Men han är en svår nöt att knäcka, så vi får se vad som händer. There is a connection iallafall ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar