torsdag 14 januari 2010

I'm not used to this feeling...

Pub-crawl resulterade i en pub, en öl och ett mess från you know who :) han undra: "I would love to take a walk with you on sunday" E han int söt så säg!? Låter konstigt, men vi typ dras till varandra fast vi bara har typ pratat en gång. I'm not used to this feeling... Någonting som jag inte heller är van vid är att bli utbjuden. Under min vecka här på vandrarhemmet har 3 killar frågat mej om vi kunde hitta på nåt. Kul men konstigt. No för att jag är snygg men... ;) Har fått veta vilka kurser jag ska gå. En introduktionskurs som tar upp bla. sexualitet i vård och behandling, sexualitet och målgrupper, ökad förståelse för sexualitetens roll, beredskap att möta sexuella frågor... Och en kurs i sexualitet i ord och bild. FUN FUN FUN! Får min lägenhet imorgon, jihaa... Sorry guys, är skit trött, måst fara och sova nu! pöss.

3 kommentarer:

  1. You go Sanna! men vaffö skrev han på engelska? e han nicht svensk?

    SvaraRadera
  2. Vitsi va skoj!!
    De e så kul att läs din blogg, nästa så man börjar längta till studielivet igen;) Å att flytta till något nytt.
    Hoppas du har en bra helg å lycka till på dejten/dejterna ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ååh! JAG VILL OXÅ är vad jag tänkte när jag läste vilka kurser du ska gå... Ah! Enjoy! :D

    SvaraRadera