söndag 31 januari 2010

HO DUM får man va?!

Först och främst, jag äter djungelvrål-slickepinne!!! mmmmm... Hur som helst, igår så var det en massa scientologer på stan och gav gratis stresstest åt folk, däribland jag :) Man sku håll i typ två rör och så sku man tänka på någon eller någon speciell händelse och så steg stressmätaren. Mannen frågade då, oj vad tänkte du på nu då stressmätaren steg. Jag tänkte att herreguud va löjligt det här är, kunde int riktigt säga sanningen och de ända jag kom på var : jag tänkte på när min katt dog?! Det gick ju ut på att jag skulle köpa en tegelsten till bok och "hitta" mej själv genom bli en scientolog. Jag diskuterade med mannen och argumenterade emot honom och ställde kniviga frågor, det var kul! På samma dag så började två telefonförsäljare prata med mej och han den där ena veta int nå om Finland. Han frågade om helsingfors eller åbo e huvudstaden?! HO DUM får man va?! Nåja, det slutade i en pika-kurs om finland på en halvtimme och så vila han ha mitt nummer, men int kan man ju gå på date med nån som int vet vad finlands huvudstad heter heller?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar