torsdag 21 januari 2010

Vem vill ta ann finnen?

Kolla in min första skoldag and be jealous (åtminstone några av er:)!

9-12 Föreläsning (introduktion) kring sexualitet i ord och bild. Läraren snusar och svär och e liiti lääsh :) 13-16 Surfade porr och sex-sidor, för att komma in på vårt projektarbete. Never has the first day of school looked like that ;) awesome! Vi fick välja om man jobbade ensam eller i par, jag hatar att jobba ensam, och alla andra känner ju varandra sen tidigare. Så jag sa: Jag vill gärna jobba med någon eftersom jag är så ny, så vem vill ta ann finnen! :) Shit va svenskar babblar och ska ha allt på klart. Hemma så säger läraren uppgiften, ingen förstår den men frågar ändå inget utan vill bara sätta igång. Här ska varenda ord förklaras åtminstone två gånger! Gruppen är blandade med socionomer, psykologer, kuratorer... och inga 20-åringar, skönt :) jag e nog den yngsta! Nu blir det welcoming-party! Tack ela för boosten!

2 kommentarer:

  1. Vissa av oss brukade nog porrsurfa efter att vi fått våra uppgifter ;)

    SvaraRadera
  2. yes. I'm so dying.

    SvaraRadera