fredag 29 januari 2010

Man sku tro he!

Ååååh vilken bra dag! Började min andra kurs och den ser ut att vara S-U-V-E-R-Ä-N!! Synd bara att den e bara en dag i veckan, jag vill ju gå i skola (å int en massa hemstudier). Var på "avslutningsmiddag" från introduktionsveckorna med alla utisar igår, god och gratis mat :) Gick sen på en öl och heim å tuta. I skolan idag stod jag å titta på anslagstavlan, när en främmande kar kom fram och hälsa och börja fråga en massa och jag bara; "sorry, I'm in a hurry" så tyckte han att you and me could be friends, I like your style, give me your phonenumber! MAN SKU TRO HE!! vad är det med mej som drar till mej konstiga typer?! Jag har fått nya ideér vad jag skulle vilja jobba med i framtiden. Jag vill konstruera min egen tjänst och gå till folkhälsan och sälja konceptet! Äntligen studerar jag det jag vill mest i hela världen :) Nu ska jag å ida pröva på indoorwalking på gymmet, tänk va svedopellina hittar på :) puss. btw hitta ett "makuuni" nära mitt (hemmakväll) och deras godisutbud is to die for! mmmm... karkki :)

2 kommentarer:

  1. Dina framtidsplaner låter huippu och du kan kanske få ha lektioner i högstadiet i ditt ämne :) Karana siir hur du strålar och mår bra därför dras dom till dej wait and see the one dyker säkert upp :) Godis är aldrig fel jag vill också ha ;) Ha en härlig helg! Kram kram Pia

    SvaraRadera
  2. roligt att höra att du verkligen hittat något du brinner för! It rocks, eller hur?
    puss vännen

    SvaraRadera