onsdag 20 januari 2010

En hel del kreijer.

Det är farligt dähär med shopping... Var igen på stan med en som visade mej second-hand affärer och kom hem med en hel del kreijer. Hitta dock inget från varken second-hand/vintage affärerna eller nåt franskt, men ett sååå fint armband av läder och en snygg och billig (h&m) trend-skjorta, och lite annat smått å gott. Överlag var jag inte impad av vintage och second-hand affärerna i malmö. När jag skulle hem från stan, tog jag fel buss och hamna nånstans i intet, tog en buss tillbaka till stan och se på fan; jag tar fel igen!? Ja jag vet hur kan det vara möjligt? Kallas man till "the bender" och har världens sämsta lokalsinne så är allt möjligt :) Till sist tog jag rätta bussen och kom hem safe and sound! Har tvättid klockan nie ikväll och imorgon börjar skolan, jee!

3 kommentarer:

  1. Jag har en hel del erfarenhet av att ta fel buss eller komma till konstiga ställen eller mitt ut i nowhere typ....men man lär sig hela tiden ;p
    tur du hitta hem!
    lycka till i skolan imorgon!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. thänx titti :)

    Elsa vad du kan :) jag fatta int hur man gör den så där liten som din bild e, så nu e den sådär :) men i och för sej Öresundsbron e väl lill!

    SvaraRadera