tisdag 12 januari 2010

Just taste it and you will know!

I lördags var jag ut med några från hostellet. Här var vi och åt falafel, frågade vad det var, men fick inget ordentligt svar. Just taste it and you will know! Ööööööh nä. Det var faktiskt gott! Josef, en som blev född i öknen (ascoolt) kände typ alla och vi gick till en riktigt nice pub och en nattklubb. Det talas 250 språk i malmö, så alla sorters människor från alla möjliga håll och kanter i världen finns här! Fick ett meddelande av ela, där hon frågade om jag var okej, med tanke på vad som hänt i malmö. Såg meddelandet när jag gick igenom H&M trends utbud (very nice indeed), och jag ba, va?! Å ela ba, Di har ju bomba i en nattklubb i malmö. Jag ba, jassåå, det har jag int hört. Det är bra när man hänger med i svängarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar