tisdag 12 januari 2010

the cute guy!


Festen gick sedan vidare till the basement! Här fanns alla; the ho, the cool guy, the one that thinks hi is cool, the bitch, the wannabe, the lammköti, the foreigner (aijaa :), the partygirl, the drunk, the one who knows everybody, the guy who thinks hi knows everybody, the blond, the heta spanjoren, the girl who dosn't drink alkohol, the booring guy, the guy who is too tall for the basement... AND the CUTE GUY!! ;) Han e så söt, pratade lite med honom och sen ville han ha mitt nummer, för han tyckte så mycket om våra diskussioner!? Hmm.. I wonder why?.Han studerar psykologi:) Han är så söt med sin fina vita mössa på huvudet. Annars så finns det int nå många snyggingar. Men jag har ju int börjat mina kurser ännu :) Och nej, han finns inte på bilden :). puss på er!

4 kommentarer:

  1. Du måst ju fota honom asap så vi får se sen ;p
    låter som om du har det bra gumman! you rock! KRAM

    SvaraRadera
  2. Hahahah! The lammköti! Du verkar ha det bra vännen! I knew it! puu

    SvaraRadera
  3. Härligt Sanna. Jag njuter av att läsa din blogg. Och jag säger; kör hårt med psykologen. Jag har hört att psykologer är good stuff:)

    SvaraRadera
  4. which they actually are not =) hejdå till allt fritt och oanalyserat if you hook up with one of those... haha. okay, kanske bara min egna bitterhet fick mig att överdriva... ;)

    SvaraRadera