söndag 24 januari 2010

Umgås med likasinnade!

Lite uppdatering från helgen. I fredags var det fest i min korridor, the one with the franska-detaljen. Jag hade satt en äkta lilja i håret, eftersom det är frankrikes nationalblomma! jag har inga bilder, men jag var jätte fin faktiskt! Själva festen sög elefantballe, så jag gav festen typ en timme + förfesten med enbart svesnkar i 25års åldern :) På lördag så träffade jag Sara och Minna, Minna e från sandsund, så det var jävla skönt att umgås med likasinnade! Vi satt länge och pratade hemma hos Minna och hennes pojkvän och sen sku vi fara ut. Alla pubar stänger typ klockan ett, så vi hamnade på ett uteställe som heter Retro, har varit faktiskt där med killarna från hostelet. Vi var där kanske en timme, sen gick vi hem. Idag har jag och de andra firat min finska kompis som fyller år idag, och ätit choko-muffins å karkki å det är ju aldrig fel! Imorgon får jag äntligen börja träna och måste börja låna alla kursböcker, man måste faktiskt läsa dem (vilket jag inte är van vid :) Men kursböckerna är ju väldigt intressanta så I don't mind :)

1 kommentar: